Een flowbot in de sector van lucht- en scheepvaart

Een flowbot is een bot op je website. Deze komt direct naar voren als je een chat opent. Het mooie aan een flowbot is dat je meteen kan kiezen waar je vraag over gaat. Heb je een vraag over je bestelling? Dan kan je op het knopje ‘bestelling’ klikken of het typen en versturen. De flowbot gaat dan automatisch verder naar de volgende stap. Als je alle stappen hebt doorlopen en nog geen antwoord hebt wordt je automatisch doorverbonden met een specialist. De specialist zal dan met persoonlijk contact en een overzicht van de klantvraag gemakkelijk verder kunnen helpen.  

Creëer meer kostbare tijd door middel van een flowbot

Chatkracht maakt een flowbot op basis van de gegevens die jij aanlevert en die we op de website kunnen vinden. Wij kunnen de flowbot zo uitgebreid maken en indelen als wij zelf willen. De flowbot is ten alle tijden bereikbaar en als de flowbot er niet uitkomt staat Chatkracht 72 uur per week paraat om de klant daarna op te vangen met zijn of haar vraag. Aan de hand van de informatie die verzamelt is en wat in het kenniscentrum staat kan een chatspecialiste 80% van alle vragen beantwoorden en de klant helpen als de flowbot hier niet uitkomt. Dit scheelt het bedrijf extra tijd om de telefoon op te nemen of de e-mail te beantwoorden. Hierdoor verlicht Chatkracht de werkdruk van het bedrijf en geeft Chatkracht ze extra tijd en ruimte om zich te richten op andere ontwikkelingen. Zoals bijvoorbeeld verbetering van de website. 

Waarom deze sector?

Deze sector wordt gebruikt door veel mensen in ons land. Doordat de markt in deze sector groot is betekent dat dat de mensen ook verschillende soorten kennis hebben. Sommige zien deze sector voor de eerste keer, sommige een paar keer per jaar. Voor degene die hier nog veel vragen over hebben is een flowbot een mooi hulpmiddel om veel eerste klantvragen direct aan te pakken.