Waarom een nummer doorschakelen
Ik ben regelmatig voor mijn werk op pad om bijvoorbeeld te controleren of de borden die geplaatst zijn langs de kant van de weg ook goed zijn geplaatst. Ook ben ik regelmatig op pad naar klanten om zo het klantcontact te onderhouden. Ik ga namelijk graag zo nu en dan even kijken bij mijn klanten hoe het gaat en of ik nog iets voor ze kan betekenen. Ik ben dan niet niet op kantoor en telefoontjes die dan binnenkomen heb ik sinds kort doorgeschakeld zodat deze gewoon opgenomen kunnen worden door iemand anders. ”nummer doorschakelen”
Telefoon doorschakelen
Eerder had ik hier nog nooit van gehoord en deed ik mijn telefoontjes niet doorschakelen. Ik luisterde mijn voicemail af en degene die wat hadden ingesproken die belde ik op verzoek terug. Wat ik daaruit merkte bij potentiële nieuwe klanten is dat ze al iemand anders hadden gebeld en ik dus te laat was. Nu ik mijn telefoon heb doorgeschakeld mis ik geen telefoontjes meer en worden ze gewoon beantwoord als er gebeld wordt. Dit levert mij niet alleen meer nieuwe klanten op, maar het geeft mij ook meer rust als ik terug kom op kantoor. Ik hoef namelijk geen telefoontjes terug te bellen, maar kan direct door.