Op zoek naar toegankelijk promotiemateriaal? Ga voor stickers!
Talloze ondernemers zijn nagenoeg altijd bezig met het bedenken van nieuwe manieren om hun bedrijf nog beter op de kaart zetten. Het realiseren van een zo goed mogelijke naamsbekendheid is hiermee topprioriteit. Een marketingmiddel dat weliswaar al vrij oud is, maar desalniettemin nog steeds goed functioneert is het inzetten van promotieartikelen. Hiermee worden artikelen bedoeld die je gratis aan potentiële klanten weggeeft. Het spreekt voor zich dat op deze artikelen reclame wordt gemaakt voor jouw organisatie. Een goedkope en toegankelijke manier om hier gevolg aan te geven is door stickers kopen en die in bedrukte vorm uit te delen op plekken met veel mensen. Wat je dan wel op die stickers moet laten drukken? Lees verder om hierover wat inspiratie op te doen.
Waarmee bedruk je je sticker?
Het logo van je bedrijf kan op een door jou bedrukte sticker uiteraard echt niet ontbreken. Het kan verder aan te raden zijn om het geheel vorm te geven in de kleuren die jij als bedrijf zijnde uitdraagt. De naam, contactgegevens en de website zijn natuurlijk ook geschikte elementen voor op zo’n sticker. Slim is ook om een QR-code erop te zetten. Deze code laat je een gebruiker dan natuurlijk meteen doorverwijzen naar je website. Daarnaast kun je er misschien nog een slogan op kwijt. Als er ruimte over is, dan is korte informatie over je meest belangrijke producten ook altijd een aanrader voor op een promotionele sticker.